Template voorbeeld teksten

Template voorbeeld teksten

We hebben onderstaand een aantal voorbeeldteksten opgenomen om u op weg te helpen bij het creëren van uw template teksten.
Let Op: In het geval dat u een voorbeeld tekst kopieert in uw Sherpa omgeving, let u er dan op dat u de tekst goed doorleest en alle voorbeeld data e-mailadressen, website en adresgegevens aanpast en de juiste, gewenste opzet gebruikt. 

 

We behandelen hier de volgende templates:

After order invoiced (print invoice)
After order invoiced
Parcelsent
Barcodemail
Barcodemail_payatdelivery
StatusChanged
Return payment cancelled order
Pay
Saving points
Return payment
Request bank account (order)
Invoiced
E-mail customer
Return Received
98 / 181
first
first unknown expected date
expected date changed
unknown expected date
Invoice [client/company] due 1st
Invoice [client/company] due 3rd
Survey
Prepay
Creditcard

 

Templates:

 

After order invoiced (print invoice)
After order invoiced


Subject: Hierbij uw factuur van [@SHOPDISPLAYNAME@]
MailBody:

Geachte heer/mevrouw,
Uw bestelling is verwerkt. Als service zenden wij u de factuur in de bijlage bij deze email.
Wij danken u nogmaals voor uw bestelling bij [@SHOPDISPLAYNAME@].
Met vriendelijke groet,
Klantenservice [@SHOPDISPLAYNAME@]
Mogen wij u verder van dienst zijn?
Bij vragen over de bestelling kunt u 24 uur per dag heel veel vragen en antwoorden vinden op http://www.mijndomein.nl/klantenservice.
Maar natuurlijk kan het zo zijn dat een specifieke vraag er net niet bij staat. Dan kunt u ook heel gemakkelijk even contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op http://www.mijndomein.nl/contact . Handig voor snelle communicatie met [@SHOPDISPLAYNAME@]: gebruik svp uw klantnummer bij [@SHOPDISPLAYNAME@] : [@CUSTOMERCODE@].
U ontvangt dan op werkdagen binnen 24 uur een persoonlijk antwoord.
Als u de Klantenservice wilt bellen, dat kan op werkdagen van 10.00 tot 17.00 uur.
Ons telefoonnummer is 012-3456789.

 

Parcelsent


Subject: Uw bestelling is verzonden
MailBody:
Beste [@NAME@],
De bestelling hebben wij zojuist verwerkt en wordt vandaag aan PostNL pakketdienst aangeboden. U hoeft niet thuis te blijven om het pakket te ontvangen. Het pakket heeft een formaat dat in de brievenbus past.
PostNL bezorgt binnen 24 uur nadat de pakketten opgehaald zijn. (Heel soms lukt de bezorging niet binnen de gestelde termijn en PostNL vraagt vriendelijk om begrip hiervoor).
Met vriendelijke groet,
Klantenservice [@SHOPDISPLAYNAME@]

 

Barcodemail


Subject: PostNL Pakketten nummer (servicemail van [@SHOPDISPLAYNAME@])
MailBody:
Beste [@NAME@],
De bestelling is al verwerkt en inmiddels via pakketpost onderweg naar het door u opgegeven afleveradres.
Dit is een servicemail van [@SHOPDISPLAYNAME@] om u te informeren dat het pakket te volgen is.
Het nummer van het pakket = [@BARCODE@]
Postcode = [@POSTALCODE@]
Het pakket kan vanaf morgenochtend 09:00 uur worden gevolgd via het zogenaamde online Track & Trace systeem van PostNL pakketten. Daar kunt u de barcode en de postcode intypen. U ziet dan direct wat de status van het pakket is.
Klik hier: https://tracktrace.postnlpakketten.nl/
U ziet dan de status van het pakket, bijvoorbeeld:
1. Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces
2. Zending zit in afleverroute
3. Chauffeur is onderweg
4. Zending afgeleverd
Pakketpost bezorgt binnen 24 uur.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice [@SHOPDISPLAYNAME@]

 

Barcodemail_payatdelivery


Subject: Pakket verzonden ([@ORDERAMOUNT@] te voldoen bij bezorging)
MailBody:
Beste [@NAME@],
De bestelling is al verwerkt en inmiddels via PostNL pakketen onderweg naar het door u opgegeven afleveradres. Dit is een servicemail van [@SHOPDISPLAYNAME@] om te informeren dat het pakket te volgen is en dat u bij aflevering een bedrag van EUR [@ORDERAMOUNT@] dient te voldoen.
Het nummer van het pakket = [@BARCODE@]
Postcode = [@POSTALCODE@]
Let op: Indien u het pakket zonder opgaaf van reden weigert in ontvangst te nemen, dan zullen wij de rembourskosten (EUR 7,50) bij u in rekening brengen. Ook indien u meerdere malen niet thuis bent bij bezorging en het pakket na 4 weken niet afhaalt bij een afhaalpunt worden deze kosten bij u in rekening gebracht.
Het pakket kan vanaf morgenochtend 09:00 uur worden gevolgd via het zogenaamde online Track & Trace systeem van PostNL pakketten. Daar kunt u de barcode en de postcode intypen. U ziet dan direct wat de status van het pakket is.
Klik hier: http://www.postnlpakketten.nl/
U ziet dan de status van het pakket, bijvoorbeeld:
1. Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces
2. Zending zit in afleverroute
3. Chauffeur is onderweg
4. Zending afgeleverd
In de regel bezorgt PostNL pakketten binnen 24 uur nadat de pakketten opgehaald zijn. (PostNL geeft aan dat bezorging een enkele keer niet lukt binnen 24 uur en ze vragen vriendelijk om begrip).
Met vriendelijke groet,
Klantenservice [@SHOPDISPLAYNAME@]

 

StatusChanged


Subject: De status van uw zending is gewijzigd
MailBody:
Beste [@NAME@],
Hierbij zenden wij u een bericht omdat de status van de zending van uw bestelling is gewijzigd:
Tijdstip: [@STATUSDATE@]
Lokatie: [@STATUSLOCATION@]
Aktie : [@STATUSACTION@]
Status : [@STATUS@]
In de regel bezorgt PostNL binnen 24 uur nadat de pakketten opgehaald zijn. (Heel soms lukt de bezorging niet binnen de gestelde termijn en PostNL vraagt vriendelijk om begrip hiervoor).
Met vriendelijke groet,
Klantenservice [@SHOPDISPLAYNAME@]
PS Mocht u niets hebben ontvangen bij een status 'Zending afgeleverd', dan verzoeken wij u te controleren of het pakket misschien bij uw (over)buren is afgeleverd. Uit ervaring weten wij dat niet alle bezorgers een briefje in uw bus doen.

 

Return payment cancelled order


Subject: Terugbetaling geannuleerde bestelling
MailBody:
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben de opdracht ontvangen om uw geplaatste bestelling te annuleren.
Omdat u de bestelling al via [@PAYMENTMETHODNAME@] heeft voldaan, gaan wij zorgen voor een terugbetaling. De terugbetaling zullen wij zo spoedig mogelijk gaan uitvoeren, uiterlijk binnen 10 werkdagen.
Gegevens van de geannuleerde bestelling:
Referentienummer van de bestelling: [@ORDERNUMBER@]
Klantnummer: [@CUSTOMERCODE@]
Uw bestelling:
[@ORDERLINES@]
Het bedrag dat wij terugstorten: [@RETURNAMOUNT@]
Uw bankrekening: [@BANKACCOUNT@]
Wij vertrouwen erop dat u hiermee voldoende informatie heeft ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice [@SHOPDISPLAYNAME@]

 

Pay


Subject: Verzoek aanvullende betaling order [@ORDERNUMBER@]
MailBody:
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw bestelling gewijzigd. Om de nieuwe bestelling te kunnen verwerken zal een aanvullend bedrag ad EUR [@ADDITIONALAMOUNT@] betaald moeten worden:
De nieuwe order:
[@ORDERLINES@]
Totaal: EUR [@NEWAMOUNT@]
Bedrag oorspronkelijke bestelling: EUR [@OLDAMOUNT@]
Wij verzoeken u het restant ad EUR [@ADDITIONALAMOUNT@] over te maken via onderstaande link van [@PAYMENTMETHODNAME@]
https://mijndomein.nl/payment/?guid=[@PAYMENTGUID@]
Zodra de betaling door ons is ontvangen, zullen wij de bestelling direct verwerken en naar u toezenden.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice [@SHOPDISPLAYNAME@]
Overige gegevens:
Referentienummer van de bestelling: [@ORDERNUMBER@]
Klantnummer: [@CUSTOMERCODE@]

 

Saving points


Subject: Extra kortingspunten
MailBody:
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw bestelling gewijzigd.
De nieuwe order:
[@ORDERLINES@]
Totaal EUR [@NEWAMOUNT@]
Bedrag oorspronkelijke bestelling EUR [@OLDAMOUNT@]
U heeft van ons kortingspunten ontvangen t.w.v. EUR [@RETURNAMOUNT@]. Deze kunt u inwisselen bij een volgende bestelling. Door in te loggen met uw e-mail en wachtwoord en de stappen van de bestelling te doorlopen, kunt u de kortingspunten verzilveren.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice [@SHOPDISPLAYNAME@]

 

Return payment


Subject: Terugbetaling op uw rekening (servicemail [@SHOPDISPLAYNAME@])
MailBody:
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw bestelling gewijzigd.
Referentienummer van de bestelling: [@ORDERNUMBER@]
Klantnummer: [@CUSTOMERCODE@]
De nieuwe order:
[@ORDERLINES@]
Totaal: EUR [@NEWAMOUNT@]
Bedrag oorspronkelijke bestelling: EUR [@OLDAMOUNT@]
Wij zullen uiterlijk binnen 10 werkdagen EUR [@RETURNAMOUNT@] terugstorten op rekening [@BANKACCOUNT@] tnv [@BANKACOUNTNAME@].
Met vriendelijke groet,
Klantenservice [@SHOPDISPLAYNAME@]

 

Request bank account (order)


Subject: Uw bankrekeningnummer in verband met terugstorting van uw tegoed (servicemail [@SHOPDISPLAYNAME@])
MailBody:
Geachte heer/mevrouw,
In verband met een bedrag dat u van ons tegoed heeft, willen wij u vragen om uw bankrekeninggegevens toe te zenden zodat wij EUR [@RETURNAMOUNT@] kunnen overboeken in verband met de verandering van order [@ORDERNUMBER@].
Kunt u ons de volgende gegevens e-mailen?
- Bankrekeningnummer
- Naam van rekeninghouder
- Woonplaats
Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen, zullen wij het bedrag binnen 10 werkdagen voldoen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice [@SHOPDISPLAYNAME@]

 

Invoiced


Subject: [survey naam] orderbevestiging
MailBody:
OrderNumber: [@ORDERNUMBER@]
ClientNumber: [@CLIENTCODE@]
ClientName: [@NAME@]
EmailAddress: [@EMAILADDRESS@]
[@ORDERITEMS@]
[velden zijn afhankelijk van uw survey provider]

 

E-mail customer


Subject: Retour/Manco RMA [@RMANUMBER@] [@SHOPDISPLAYNAME@]
MailBody:
Geachte [@CUSTOMERNAME@],
Hierbij zenden wij u een e-mail om aan te geven dat wij een retour, defect of manco hebben geregistreerd onder het volgende RMA-nummer: [@RMANUMBER@]. Wij verzoeken u dit nummer te gebruiken in uw communicatie via e-mail of via telefoon.
Hieronder vindt u de details:
[@BEGIN_REPEAT:RMALINES@]
[@DESCRIPTION@] (artikelnummer [@ITEMCODE@])
Van oorspronkelijk order, ordernummer [@ORDERNUMBER@]
[@QTYCREDIT@] stuk(s) gaan wij crediteren.
[@QTYNONSTOCK@] stuk(s) is/zijn defect of niet door u ontvangen.
[@QTYRESEND@] stuk(s) gaan wij opnieuw toezenden.
[@QTYSTOCK@] stuk(s) is/zijn door u ongebruikt en in de oorspronkelijke verpakking.
Reden van deze retournering/manco: [@REASON@]
[@END_REPEAT:RMALINES@]
Wij hopen dat u hiermee voldoende informatie heeft ontvangen. Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dit graag.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
[@SHOPDISPLAYNAME@],

 

Return Received


Subject: Terugzending is ontvangen (RMA [@RMANUMBER@] ) [@SHOPDISPLAYNAME@]
MailBody:
Geachte [@CUSTOMERNAME@],
Hierbij zenden wij u een e-mail om aan te geven dat wij uw terugzending met RMA-nummer [@RMANUMBER@] hebben ontvangen.
Hieronder vindt u de details:
[@BEGIN_REPEAT:RMALINES@]
[@DESCRIPTION@] (artikelnummer [@ITEMCODE@])
Van oorspronkelijk order, ordernummer [@ORDERNUMBER@]
[@QTYCREDIT@] stuk(s) gaan wij crediteren of is inmiddels uitgevoerd.
[@QTYNONSTOCK@] stuk(s) is/zijn defect of niet door u ontvangen.
[@QTYRESEND@] stuk(s) gaan wij opnieuw toezenden of is inmiddels uitgevoerd.
[@QTYSTOCK@] stuk(s) is/zijn door u ongebruikt en in de oorspronkelijke verpakking.
Reden van deze retournering/manco: [@REASON@]
[@END_REPEAT:RMALINES@]
Afhankelijk van de status van deze retournering ontvangt u van ons binnenkort aanvullende informatie.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
[@SHOPDISPLAYNAME@]

 

Request Return


Subject: Verzoek terugzenden artikelen (RMA [@RMANUMBER@] ) [@SHOPDISPLAYNAME@]
MailBody:
Geachte [@CUSTOMERNAME@],
Uw verzoek tot retournernering hebben wij ontvangen. Wij verzoeken u zo spoedig mogelijk de afgesproken artikelen terug te zenden naar:
[@SHOPDISPLAYNAME@]
T.a.v. afd. Retouren
Straat 00
9999 AA Plaatsnaam
Hieronder vindt u de details:
[@BEGIN_REPEAT:RMALINES@]
[@DESCRIPTION@] (artikelnummer [@ITEMCODE@])
Van oorspronkelijk order, ordernummer [@ORDERNUMBER@]
[@QTYNONSTOCK@] stuk(s) is/zijn defect of niet door u ontvangen.
[@QTYSTOCK@] stuk(s) is/zijn door u ongebruikt en in de oorspronkelijke verpakking.
Reden van deze retournering/manco: [@REASON@]
[@END_REPEAT:RMALINES@]
Zodra wij uw retour hebben ontvangen ontvangt u van ons aanvullende informatie.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
[@SHOPDISPLAYNAME@]

 

first


Subject: Levering van uw bestelling ([@SHOPDISPLAYNAME@])
MailBody:
Geachte heer/mevrouw,
De bestelling is in goede orde ontvangen. Normaal worden artikelen binnen 24 uur geleverd. Helaas kan deze bestelling nog niet uitgeleverd worden omdat een of meer artikelen op dit moment even niet voorradig is. Onze oprechte excuses.
Wij proberen er alles aan te doen om uw bestelling met voorrang snel te verzenden.
Ons distributiecentrum wordt dagelijks beleverd, dus wij gaan er van uit dat het pakket alsnog snel verzonden kan worden. In uitzonderlijke gevallen zijn wij afhankelijk van buitenlandse leveranciers en logistiek.
Het volgende is momenteel niet voorradig en wordt alsnog zo snel mogelijk geleverd:
[@ARTICLES@]
De door ons verwachte uitleverdatum is [@DATEEXPECTED@]
Gegevens van de bestelling:
Referentienummer van de bestelling: [@ORDERNUMBER@]
Klantnummer: [@CUSTOMERCODE@]
Wij hopen dat u hiermee voldoende informatie heeft ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice [@SHOPDISPLAYNAME@]

 

first unknown expected date


Subject: Levertijd nog onbekend ([@SHOPDISPLAYNAME@])
MailBody:
Beste [@CUSTOMERNAME@],
De bestelling is in goede orde ontvangen. Normaal worden artikelen binnen 24 uur geleverd. Helaas kan dezen bestelling nog niet uitgeleverd worden omdat een of meer artikelen momenteel even niet voorradig is. Onze oprechte excuses.
Van onze (internationale) leveranciers hebben wij op dit moment geen informatie over de levertijd, waardoor wij niet kunnen aangeven wanneer het artikel voorradig is.
Het betreft het volgende artikel:
[@ARTICLES@]
Zodra we informatie hebben, zullen we u hierover onmiddellijk informeren. Als u wijzigingen wilt aanbrengen in uw bestelling dan kunt u telefonisch contact opnemen. Dat kan op werkdagen van 10.00 tot 17.00 uur.
Ons telefoonnummer is 012-3456789
Gegevens van de bestelling:
Referentienummer van de bestelling: [@ORDERNUMBER@]
Klantnummer: [@CUSTOMERCODE@]
Met vriendelijke groet,
Klantenservice [@SHOPDISPLAYNAME@]

 

expected date changed


Subject: Nieuwe datum uitlevering uw bestelling [@ORDERNUMBER@] ([@SHOPDISPLAYNAME@])
MailBody:
Beste [@CUSTOMERNAME@],
Onlangs hebben wij u een e-mail gestuurd omdat één of meerdere artikelen niet voorradig waren, waardoor wij uw bestelling niet kunnen uitleveren.
Wij sturen u deze e-mail omdat de te verwachten leverdatum is veranderd:
[@ARTICLES@]
Nieuw te verwachten uitleverdatum: [@DATEEXPECTED@]
Bij elke verandering in levertijd zenden wij u deze e-mail. Wellicht kunt u daardoor meerdere e-mails ontvangen, doordat onze leveranciers hun leverdata soms op het laatste moment wijzigen. Wij vragen u hier begrip voor. Het voordeel is dat u wel op de hoogte bent de van geplande leverdatum.
Gegevens van de bestelling:
Referentienummer van de bestelling: [@ORDERNUMBER@]
Klantnummer: [@CUSTOMERCODE@]
Met vriendelijke groet,
Klantenservice [@SHOPDISPLAYNAME@]

 

unknown expected date


Subject: Levertijd onbekend
MailBody:
Beste [@CUSTOMERNAME@],
De bestelling is in goede orde ontvangen. Normaal worden artikelen binnen 24 uur geleverd. Helaas kan deze bestelling nog niet uitgeleverd worden omdat een of meer artikelen momenteel even niet voorradig is. Onze oprechte excuses.
Het vervelende van de huidige situatie is dat wij van onze leveranciers geen informatie hebben over de levertijd waardoor wij niet kunnen aangeven wanneer het artikel voorradig is.
Het is op dit moment nog onduidelijk wat de levertijd zal zijn. Zodra we deze informatie hebben zullen we u hierover informeren. Wilt u wijzigingen aanbrengen in uw bestelling dan kunt u telefonisch contact opnemen.
Het betreft het volgende artikel:
[@ARTICLES@]
Gegevens van de bestelling:
Referentienummer van de bestelling: [@ORDERNUMBER@]
Klantnummer: [@CUSTOMERCODE@]
In veel situaties kunnen wij alternatieve artikelen leveren. Eventuele aanvullende betalingen of terugstortingen zullen wij in deze situatie uiteraard voor u verzorgen.
U kunt de Klantenservice uiteraard ook bellen op werkdagen van 10.00-12.00 en 13.00-17.00 uur op 012-3456789
Met vriendelijke groet,
Klantenservice [@SHOPDISPLAYNAME@]

 

Invoice [client/company] due 1st


Subject: Betalingsherinnering [@SHOPDISPLAYNAME@]
MailBody:
Geachte [@NAME@],
Enige dagen geleden heeft u van [@SHOPDISPLAYNAME@] de bestelling ontvangen met factuur en betalingstermijn van 8 dagen.
We hebben de melding ontvangen dat de betaling nog niet (volledig) door ons is ontvangen.
(Mocht u inmiddels al hebben betaald, dan kunt u deze mail uiteraard direct verwijderen).
Als u nog niet heeft betaald, dan vragen wij vriendelijk om het openstaande factuurbedrag vandaag of in elk geval in de komende 5 dagen te voldoen:
Openstaand bedrag: EUR [@AMOUNTDUE@]
Bankrekening: 1234.56.789 (Banknaam)
tnv MijnWebShop Plaatsnaam
Vermeld svp het factuurnummer: [@INVOICENUMBER@]
Alvast hartelijk dank!
Klantenservice [@SHOPDISPLAYNAME@]

 

Invoice [client/company] due 2nd


Subject: 2e Betalingsherinnering [@SHOPDISPLAYNAME@]!
MailBody:
Geachte [@NAME@],
Van de geplaatste opdracht bij Sneltoner hebben wij de betaling nog niet mogen ontvangen.
Wij verzoeken hierbij vriendelijk om het factuurbedrag EUR ([@AMOUNTDUE@]) over te maken op :
Bankrekening: 1234.56.789 (Banknaam)
tnv MijnWebShop Plaatsnaam
Vermeld svp het factuurnummer: [@INVOICENUMBER@]
Misschien heeft de betaling net deze e-mail gekruist. Dan kan deze mail uiteraard direct verwijderd worden.
Alvast hartelijk dank!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice [@SHOPDISPLAYNAME@]

 

Invoice [client/company] due 3rd


Subject: Laatste betalingsherinnering!
MailBody:
Bericht voor [@NAME@],
Ondanks een eerdere herinnering hebben wij de betaling nog steeds niet mogen ontvangen.
Hierbij ons serieuze verzoek om per ommegaande het factuurbedrag over te maken:
Factuurbedrag: EUR [@AMOUNTDUE@]
Bankrekening: 1234.56.789 (Banknaam)
tnv MijnWebShop Plaatsnaam
Vermeld svp het factuurnummer: [@INVOICENUMBER@]
Misschien heeft de betaling net deze e-mail gekruist. Dan kan deze mail uiteraard direct verwijderd worden.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice [@SHOPDISPLAYNAME@]

 

Survey


Subject: text
MailBody:
Beste [@NAME@],
Bedankt voor het bestellen bij [@SHOPDISPLAYNAME@]. We hopen natuurlijk dat alles naar wens is verlopen. We zijn erg benieuwd naar uw ervaring met ons en daarom vragen we u vriendelijk om een review toe te voegen op Surveyprovidernaam.
Dit kan via onderstaande link:
http://www.surveynaam.nl/map/parameters?rnd=123
Klik op de knop 'Beoordeel' om een beoordeling te plaatsen. Dit zal slechts een paar minuten in beslag nemen.
Alvast hartelijk bedankt voor je tijd. We zijn benieuwd naar uw mening!
Met vriendelijk groet,
Klantenservice [@SHOPDISPLAYNAME@]

 

Prepay


Subject: Vooruitbetaling is nog niet ontvangen (Servicemail [@SHOPDISPLAYNAME@])
MailBody:
Geachte [@NAME@],
Onlangs heeft u tijdens het bestellen via [@SHOPDOMAINNAME@] gekozen voor de optie 'Vooruitbetalen'.
We kregen de melding van de boekhouding dat het bedrag (EUR [@ORDERAMOUNT@]) nog niet (volledig) op de rekening van [@SHOPDISPLAYNAME@] is ontvangen. Heel misschien is uw betaling al onderweg, of heeft u niet het volledige bedrag overgemaakt, maar wilt u alstublieft de betaling heel even controleren?
Het gaat om de bestelling met referentie [@REFERENCE@].
Hierbij verzoeken wij u het (restant) bedrag EUR [@AMOUNTDUE@] alsnog te voldoen op bankrekeningnummer: 1234.567.89 onder vermelding van ordernummer: [@ORDERNUMBER@] t.n.v. webshp/bedrijfsnaam te Plaatsnaam.
Na ontvangst van de betaling wordt uw bestelling met voorrang verder verwerkt en verzonden.
Mocht de betaling binnen 7 dagen nog niet ontvangen zijn, dan wordt de order geannuleerd.
Hartelijk dank voor het controleren en de betaling.
Met vriendelijke groet,
Serviceteam [@SHOPDISPLAYNAME@]
-- dit is een automatische e-mail, stuur geen reply svp--

 

Creditcard


Subject: [@SHOPDISPLAYNAME@] - tenaamstelling creditcard overzicht
MailBody:
Beste [@NAME@],
U heeft recentelijk besteld bij [@SHOPDISPLAYNAME@] en u heeft betaald met uw creditcard.
Voor de goede orde melden wij u dat u op het maandelijkse betalingsoverzicht van uw creditcard de naam 'afwijkende bedrijfsnaam dan webshopnaam' zult aantreffen. Deze organisatie voert betalingsservices uit voor de internetshop [@SHOPDISPLAYNAME@].
Wij hopen u met deze e-mail van dienst te zijn geweest. Dit is een automatisch mailbericht. U kunt geen reply sturen. Als u een reactie wilt sturen, gaat u dan naar [@SHOPDOMAINNAME@] en gebruik het online contactformulier. Dank u wel.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice [@SHOPDISPLAYNAME@]

 

 

 

 

 

    • Related Articles

    • Credit invoice template

      Indien je een retour wil verwerken en een creditnota maakt wil je hier waarschijnlijk een aparte mail template voor maken. Het gaat hier dan mogelijk alleen om een financiële correctie. Je verstuurt geen nieuwe producten. Je informeert de klant dan ...
    • HTML Template

      In Sherpa is het mogelijk om gebruik te maken van HTML templates. Op deze manier kun je de templates aanpassen aan de huisstijl van de shop. Het maken van deze HTML templates kun je zelf doen of laten doen door een webbureau. Als je snel wilt starten ...
    • Template beschrijving

    • E-mail templates instellen in Sherpa

      Algemene Informatie Templates in Sherpa worden gebruikt voor het opstellen van geautomatiseerde invoices, brieven en e-mails. Omdat het gebruik van de templates afhankelijk is van de door u gemaakte instellingen, kan het zijn dat u andere templates ...
    • PostNL Barcode repeater instellen

      Voor PostNL is het mogelijk om in de templates een barcode repeater in te stellen in geval van meerdere colli's: Je voegt dit in d.m.v. de beschikbare velden in de template text onder 'Insert field' zie ook https://youtu.be/tO02yVTXUSE